Hadiah pintu

Thursday, December 3, 2009

Aku dan mak sudah bersetuju untuk memberi hadiah pintu(door gift ler..) pada tetamu yg hadir pada majlis pertunangan aku nnt. Agak2 apa yang aku nak bagi pada tetamu nanti ye? hm memandangkan ni hanyalah majlis pertunangan maka door gift nye pun ala2 kadar shj. dua jenis barang yang nak bagi iaitu kapkek (yg ni pun aku tamak nak buat sendiri-bajet ada byk masa lah tu).. dan satu lagi tettt! tak bleh lah kasi tau. nanti tak surprise maaa.. untuk kapkek aku dah beli casing dia semalam.100pcs/rm14. Contoh casing mcm kat bawah.
*
*
*
*
*
 
 


 

ni pic contoh sahaja yg aku cilok kat http://lea-oven.blogspot.com/ 
 memang tip top lah design kak lea ni..so credit to her! 
 
 
 
 
 

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada