kapkek,kek & cookies..

Thursday, December 3, 2009

Mengikut kiraan aku sendiri. Hantaran berupa kek, kapkek & cookies aku nak buat sendiri. Tapi adakah aku mempunyai cukup masa utk buat ni semua?? kalau mcm cookies tu mungkin boleh buat seminggu awl sebab boleh simpan lama mcm biskut raya jugak. kapkek ni mungkin tak byk keje sgt sangat sebab aku nak buat bunga gumpaste tu 2 minggu awl.so 2 hari sebelum majlis tu tinggal nak letak2 je ats kapkek. pasal kek pulak,ni kira first time nak deco kek sebiji. aku dah wat kire2, kalau buatnya kek yg aku deco tu tak jadi,alamatnya berdesup lah aku g beli kek kat secret recipe.huhuhu. C?aku sanggup ambik risk...sedangkan aku tahu kemampuan aku setakat mana tapi takpe nak mencuba. kalau tak cuba mcm nak tau skill deco aku kan? kang bile org order kek kang menggigil2 tak bleh buat.hm...doa2 kan lah :)

tadi aku geledeh folder kat pc ni. Aku tak igt la aku cilok pic ni dari mana. sape2 yang tahu sila tinggalkan link pada comment box ye. walau apa pun credit to owner kerana mempunyai idea yg kreatif! i luv it soooo so much..



0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada