contoh-contoh hantaran lagi :)

Thursday, December 3, 2009

haip!
Sudah lama aku rasa tak menghapdet blog ni.fikiran aku sedang bercelaru sekarang.tak tahu apa yg patot ditulis di sini.arggh! tensen...barang2 hantaran dah setle cuma ada barang yang kecik2 tu masih belum setle.apa die tu?ahaha..aku sendiri pun tak tahu.nantilah aku buat satu senarai kat sini.semalam blog walking lagi.tetibe ntah camner tersesat kat link ni http://nuwoo8.fotopages.com/. Masuk2 je terus admire dan jatuh cinta dengan sentuhan beliau. Aku nak design mcm beliau untuk hantaran aku nnt boleh tak? kat bwh ni ade sebahagian gambar dari fotopages beliau. Mohom ampun letak pic kamoo di sini yer.credit to nuwoo




 


~sireh junjung~


desingn2 nuwoo ni memberi inspirasi pada aku utk menghasilkan hantaran nnt sb aku punya bekas hantaran serupa mcm dlm pic.yang merungsingkan aku sekarang mcm mana nak buat sireh junjung dlm bekas mcm ni.so bila dah ternampak design nuwoo ni trus je *tink! hahaha...
 

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada