Cerita 24hb October 09

Wednesday, October 28, 2009

yay aku dapat color yang diidam2 kan....
Baru hari ni dapat berblogging.sabtu lepas pergi ke kl dgn mak looking for my outfit dan beberapa barang hantaran.and guess what?sogo SALE as usual sampai 8nov09.sampai jer kami terus ke jakel dulu.naik tingkat 4 kat bhngn french lace or pakej2 pengantin punyer.em tak lama pun kiteorg kat jakel.nampak yang berkenan trus grab jer.malas nak lama2 takot nanti berkenan yang rm1k++ for 4 meters! hish tak mau la..last2 aku grab yang pakej pengantin rm 4xx include 2m lace beaded + 4m lining + 4m baju melayu + free samping.tapi sayang,aku terpaksa tambah a few 2xx untuk 1/2m kain lace sebab akak tu kata selamat ambik 1/2m lagi coz lace ni ada border + pulak aku nak buat baju kurung moden.takut tak cukup katenya.so aku ikutkan je lah then terpikat dengan veil yg sengaja diletakkan kat bahagian counter bayaran.thats why kene tambah 2xx lagi.haish bankrup dah.
**********************************************************
pengembaraan mencari barang hantaran diteruskan lagi.kali ni kat sogo plak.aku grab perfumes utk si dia brand hugo BOSS.disebabkan aku tak berapa nak tahu brand apa yang wangi utk lelaki so aku beli jer hugo boss coz brand ni mg diketahui ramai sangat lah wangi terutama wangian lelaki.dalam checklist memang aku nak hantaran make up set tapi make up set estee lauder sangatlah tidak berbaloi jika aku beli sebab harga rm4xx untuk beberapa barang yg ntah hape2.jadi aku rasa sangat tidak berbaloi w/pun aku sudah jatuh cinta pada free gift beg make up dia! auww....jalan2 lagi jumpa pulak brand clinique.set dia ok tapi si dia pulak tak ok so aku dah hilang mood untuk cari barang hantaran aku....
**********************************************************
naik tingkat atas utk cari kemeja si dia pulak.ada yang berkenan di hati brand bonia tapi tak beli sebab nnt kalau bayar tak dpat paper bag bonia.hiks.so turun balik pergi butik bonia kat 1st floor.nasib ada yang sama,so wajib beli and dapat paper bag! harus lah ada paper bag sebab aku "pengumpul tegar" paper bag.suke..suke..
************************************************************
then jalan2 lagi jumpa dah my perfumes.DKNY.tak jadi beli make up.benci tau! huh tapi si dia janji nanti kawin belikan make up set pulak.ok i lap u.hiks :)

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada