Mini pelamin

Monday, October 19, 2009

Sabtu lepas keluar pegi temerloh dgn mak aku.Niat nak cari persalinan utk tunang nanti tapi dgn jumlah kedai kain yang minimum kat temerloh tu+corak yg terhad maka takde satu pun yang berkenan di hati aku.satu temerloh dah aku round tapi tetap takde walaupun aku tau hakikatnya.so plan B kami adalah turun KL dis week.Alang2 dah nak ke sana,maka harus aku beli "sedikit" barang hantaran utk si dia dan apa sahaja yang aku rasa nak beli.hiks.
***************************************************
Tapi tak sia2 gak aku pegi temerloh coz aku dah book mini pelamin.err actually tak book lagi tapi rasa mcm dah book sb owner butik tu kawan baik mak.so memula dia bagi tau harga RM3xx tapi bila nak blah dari butik tu aku tanya sekali lagi harga mini pelamin tu and she said "alah dah kenal2 ni lain la sikit harga nya,jgn risau la...nanti datang sekali lagi utk confirm balik.pastu bawak sekali design macam mana yg awak nak"..
*************************************************
Yang bestnya,suami pada owner butik ni adalah pembuat pelamin & penjual pelamin juga.so design2 pelamin dia adalah yang latest dan dia boleh buat pelamin baru+design baru atas permintaan customer then pelamin tu nanti dia akan sewa or jual semula.But for my wedding,aku tak pilih butik ni sb utk wedding insya allah kalau rezeki lebih aku nak gunakan fresh flowers dan butik pilihan?masih dalam peringkat pemilihan,sooner aku akan buat short list...no worries!

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada