items hantaran?

Saturday, October 31, 2009

boleh dikira blog ni merangkap kepada diary peribadi aku.nak tulis dalam diary sekarang ni dah tak selamat+tak bleh nak letak2 gambar.so adanya blog ni menjadi satu medium yg mudah bagi aku untuk membuku kan kisah2 aku sepanjang persiapan menjadi ratu sehari.ouch,gedik! sebab aku suka flashback story aku dan si dia.kan best kalu ada kenangan manis cenggini!! 

Setakat ni persiapan masih belum sampai 50% lagi! ish kalau org lain ni dah hampir2 siap kan?hari isnin ni baru nak cari bunga2 or bakul2 utk hantaran.so far masih tak tahu lagi nak upah saper untuk buatkan hantaran.sebelum ni ada plan nak hire rahmah(adik bestfren kakak aku) tp dia pulak duduk kedah tapi kadang2 dia ada turun kl.so takde masalah nak buatkan hantaran.entahlah,aku masih lagi rungsing.satu lagi masalah dengan pahar.pahar macam biasa memang kene sewa kat orang dan buat masa sekarang tak tahu nak sewa kat sape lagi.oh TUHAN,banyak nya benda tak siap lagi :(

kalau aku nak buat sendiri hantaran boleh tak?aku suka sangat tgk sentuhan sher design . admire sangat dgn design dia tapi takleh nak hire sebab dia kat kl..malas nak susah2 kan diri sendiri.kalau boleh nak semua benda tu dah ada jer depan mata.nak tiru mcm dia boleh tak?

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada