tak balik pun takpe....

Friday, October 16, 2009

Pagi ni dapat email from my sis yg duduk aus tu.dah dizcus pasal tarikh kawin aku dgn hasben die rupenye.hiks...ye lah aku nak kawin kene tgk tiket flight dia,so baru aku boleh set date utk kawin.so memandangkan aku dan si dia plan nak langsungkan lepas raya,molek sgt lah tarikh yang kakak aku suggest kan tu.mungkin dalam bulan oktober.hiks.sangat seronok ok.untuk majlis tunang ni kalau boleh dieorang nak le balik tapi bg aku tak blik pun takpe coz nanti tak berbaloi sebab majlis tunang aku tu nanti buat simple jer.sape tak nak kakak sendiri balik kan? mg aku nak tapi utk majlis yg se simple ini aku rasa tak perlu....hiks.ok?

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada