fresh flower and my dream cake

Saturday, October 31, 2009

aku mula rasa excited tetiba! jelajah and jelajah dari satu blog ke satu blog,maka aku dah rasa teruja nak buat hantaran guna fresh flower.lagipun fresh flower yg dijual kat area mentakab ni sangat berpatutan harganya.tu dulu la masa aku beli beberapa dozen bunga rose utk gubah ats my sis wedding cake.sekarang punya harga?aku tau tak jauh beza pun..

cantik tak?

sangat berpuas hati dengan hasil kerja tangan ku masa tu.apa org lain nak kata,lantaklah.yang penting ni adalah my dream cake tau! dulu konon nak cake mcm ni bila kawin nanti tapi dah terbagi idea ni kat my sis pulak.100% idea aku.hiks.

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright © 2009 Grunge Girl Blogger Template Designed by Ipietoon Blogger Template
Girl Vector Copyrighted to Dapino Colada